Diensten

Directiesecretaresse/ Personal Assistant/ Executive Assistant/ Virtual Assistant, Officemanager/ HR Assistant

Heeft u behoefte aan (tijdelijke) ondersteuning, maar wilt u geen vaste Assistant in dienst nemen?
Dan is Bosch Management Support dé oplossing voor u.
Met Bosch Management Support heeft u een Management Assistant op maat, met de kwaliteit van een vaste kracht.
Dat betekent dat u mij inhuurt op het moment dat u mij daadwerkelijk nodig heeft.

Ik kan bij u aan het werk als:

✔ Directiesecretaresse/ Managementassistente
✔ Personal Assistant,
✔ Executive Assistant,
✔ Virtual Assistant,
✔ Officemanager,
✔ PMO,
✔ Marketing / Communicatiemedewerker / Marketeer,

✔ HR Assistant.

Voorbeelden van werkzaamheden die ik bij u kan uitvoeren zijn:

✔ Telefoonafhandeling,
✔ E-mail en agendabeheer,
✔ Reizen boeken,
✔ Correspondentie,
✔ Contact beheer,
✔ Project management,
✔ Management rapportages,
✔ Reserveringen,
✔ Notuleren van vergaderingen in Nederlands en Engels (MT, RvC, AVA),
✔ Uitwerken van de notulen,
✔ Actielijst bijhouden en bewaken,
✔ Inplannen van afspraken,
✔ Organisatie- en regelwerkzaamheden,
✔ Teksten schrijven en redigeren,
Marketing / Communicatie,
CMS, WordPress, Campagnes voeren.
Social media beheer.

U kunt mij al inhuren voor 1 uur per week. U betaalt alleen voor de momenten dat u mijn (secretariële) ondersteuning nodig heeft. In overleg bekijken we welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden. Door mijn jarenlange ervaring in het bedrijfsleven kan ik u snel en efficiënt van dienst zijn, en zal ik u professioneel ondersteunen. Dit is ook ideaal voor bijvoorbeeld verenigingen, Raad van Commissarissen, Ondernemingsraad, besturen en aandeelhouders.
Bosch Management Support werkt met een modelovereenkomst.

Heeft u nog verdere vragen over hoe wij te werk gaan of wilt u gelijk aan de slag, neem dan gerust contact met mij op!

Virtual Assistant

Een virtual assistant, ook wel VA genoemd, werkt vanuit eigen (thuis-) kantoor voor de opdrachtgever. Via telefoon, e-mail, whatsapp of skype wordt contact onderhouden. Het voordeel voor u als ondernemer of manager is dat u op flexibele basis beschikt over een hoger opgeleide medewerker.

Bent u een ambitieuze ondernemer en heeft u genoeg van 24/7 werken? Kies voor het alternatief van een werknemer en werk met een Virtual Assistant. De VA maakt ook in Nederland een opmars. Geen Assistant op locatie nodig? Probeer eens een Virtual Assistant!

De grootste frustratie van ondernemers: gebrek aan tijd! Wilt u snel lucht krijgen zodat u zich kan focussen op het werk dat u het allerliefst doet? Wilt u optimaliseren zodat uw bedrijf klaar is om verder te groeien? Tijdrovende operationele taken overdragen? Met iemand samenwerken die aan een half woord genoeg heeft? Dit kan met een Virtual Assistant! Eerst volgt een face to face kennismakingsgesprek, u moet met een prettig gevoel uw belangrijke en persoonlijke zaken kunnen overdragen. Ik werk in de cloud met een beveiligde werkomgeving zodat gedeelde bestanden en e-mail nooit op een persoonlijke computer komen te staan.

Personal Assistant

Secretaresse, Office Manager, Management Assistant en Directiesecretaresse, zomaar een greep uit de titels van ondersteunende functies. We noemen het Personal Assistant! De reden is dat ik sterk geloof in de persoonlijke interactie tussen een Personal Assistant en de Opdrachtgever. Hoe beter de klik, hoe soepeler het werk verloopt. Per slot van rekening is een Personal Assistant het verlengstuk van u en het visitekaartje van uw organisatie. Dit kan op locatie maar ook vanuit mijn eigen kantoor aan huis.

Secretariaat
reorganiseren

Uw eigen secretariaat reorganiseren?

Draait uw eigen secretariaat redelijk en bent u vooral op zoek naar een manier om de kwaliteit en flexibiliteit te verhogen en kosten te verlagen? Wij kunnen u helpen uw secretariaat te reorganiseren volgens de principes van Het Nieuwe Werken. Wij helpen u snel te profiteren van de mogelijkheden van slimmer, efficiënter en digitaler werken op het secretariaat!

Notuliste

Een deskundige notulist direct inhuren? Goed notuleren is vakwerk. U bent bij mij ook welkom voor kleine en incidentele opdrachten.
Als geroutineerde notuliste zorg ik voor een perfecte verslaglegging. Laat daarom een vergadering bijwonen door mij, waarna ik thuis een vakkundig verslag maak. Eigenlijk is het niet eens nodig dat ik als notuliste naar de bespreking kom. Als u zelf een geluidsopname maakt en doorstuurt naar mij, krijgt u – op afstand gemaakt – een puntgaaf verslag. Over de vertrouwelijkheid in verband met het beroepsgeheim maken we waterdichte afspraken. Net zoals dat gebeurt met de vaste medewerkers op uw kantoor.

Secretarieel

• E-mail management
• Agendabeheer (plannen/beheren/bevestigen van afspraken)
• Organiseren van vergaderingen
• Telefoon beantwoording
• Archivering
• Reisplanning & verzorging
• Algemene ondersteuning (zakelijk en privé)
• Kantoor organisatie
• Projectondersteuning

Social Media
& Marketing

• E-mail
• Bijhouden website/ social media,
• Teksten & bloggen
• Marketing/ Online Marketeer,
• Internet searches
• Online tools
• CMS
• WordPress

Vastlegging,
vergaderen
& transcriptie

• Notuleren
• Uitwerken notulen
• Transcriptie
• Planning vergadering
• Typen

Document ontwikkeling
& beheer

• Presentaties (Powerpoint etc.)
• Spreadsheets
• Word / PDF documenten
• Proeflezen documenten
• Vormgeven documenten
• Templates maken

HR

• Administratie arbeidsovereenkomsten
• Beheer personeelsdossiers
• Verzuim- en vakantieregistratie
• Sollicitatiegesprekken
• Contact UWV

Database beheer
/ CRM
/ Administratief

• Gegevens invoeren (bijv. contracten)
• Wijzigingen verwerken
• Selecties maken
• Administratief
• Facturatie
• Boekhouding
• Bewaken debiteuren
• Betalingen klaarzetten
• Gegevens controleren